Sivulla Ajankohtaista

Footmark -viinituoteperhe on saanut uuden ja upean ulkoasun. Viinien ulkoasua kehitettiin kuluttajakyselyn perusteella, johon Footmark -viinejä tuntevat kuluttajat vastasivat. Etikettiä ja värimaailmaa on kehitetty vastausten perusteella.

Viinipullojen ja -hanapakkausten ulkomuoto päivittyy asteittain kesäkuusta alkaen Organic White -valkoviinistä, sitten Chardonnay Viognier ja Merlot Cinsault ja lopulta Pinotage saa uuden etiketin syyskuussa. Hanapakkausten ulkomuoto päivittyy myös syksyllä.

Footmark -viinit on tehty suomalaiseen makuun, ja viinejä on pitkäjänteisesti kehitetty sopimaan kotimaiselle kuluttajalle.  Footmark -viinejä on kuusi eri tuotetta ja ne ovat vastuullisesti tuotettuja puna- ja valkoviinejä niin Espanjasta kuin Etelä-Afrikasta. Footmark viinien periaatteiden mukaan viinien hinta-laatusuhde on erittäin kuluttajaystävällinen, jotta ne sopivat jokaiseen suomalaiseen ruokapöytään.

Footmark –tuotemerkin omistaa Norex Selected Brands Oy, joka on 36 vuotta vanha suomalainen perheyritys. Footmark -viinit tuovat esiin vahvasti arvoja, joita suomalaiseen perheyritykseen sisältyvät. Viinit ovat olleet markkinalla jo vuosia, ja ovat pitäneet paikkansa Alkon myydyimpien viinien joukossa.

KUVA2_Footmark Organic White NEW 2017