Sivulla Ajankohtaista

Markkinointipäällikkö Niklas Iisakkila siirtyi urallaan uusiin haasteisiin 11.1.2019 alkaen. Uutena markkinointipäällikkönä Norexilla aloitti 2.1.2019 Thomas Hamberg. Uudessa tehtävässä aloitti myös 2.1.2019 myynnin kehityspäällikkönä Salla Sormunen. Tervetuloa mukaan tiimiin Thomas ja Salla!

Tässä molemmista pieni esittely.

Thomas Hamberg

“Aloitin Norexilla markkinointipäällikkönä tammikuussa 2019. Ennen Norexia toimin luovana johtajana/ Art Directorina pienessä mainostoimistossa. Norex vaikutti alusta saakka hyvin kiinnostavalta työpaikalta. Norexin arvot puhuttelivat minua vahvasti jo hakiessani tätä työpaikkaa. Rehellisyys, luotettavuus ja aitous ovat arvoja, jotka merkitsevät minulle työntekijänä, mutta myös ihmisenä erittäin paljon. Luotan myös vahvasti intuitioon. Ensivaikutelma puhui puolestaan. Toimin itse useita vuosia yksityisyrittäjänä, joten se että Norex on edelleen perheyritys, on myös tärkeä arvo. Koulutukseltani olen kuvataiteilija ja minulla on myös Catering-alan koulutus. Visuaalisuus, luova hulluus ja vahva mielikuvitus yhdistettynä terävään bisnesajatteluun kuvaa persoonaani hyvin. Työyhteisönä Norex vaikuttaa tiiviiltä, asiantuntevalta, tasa-arvoiselta ja tehokkaalta porukalta, jotka puhaltavat yhteen hiileen ja joilla on jalat tukevasti maassa. Mahtavaa olla osa tätä joukkoa!”

Salla Sormunen

“Urani alkoholin ihmeellisessä maailmassa starttasi Turussa 2000-luvun alussa eri ravintoloiden palveluksissa aina rivitarjoilijan roolista ravintolan esimieheksi saakka. Kunnianhimoisena Keski-Suomen tyttönä inspiraatiota cocktailien tekemiseen ja kokonaisvaltaiseen ravintola-alan työskentelyyn haettiin myös sekä Italiasta että Kyprokselta. Baarimestarin erikoisammattitutkinnon suoritin työn ohella v.2010 ja samana vuonna aloitin Suomen Baarimestareiden ja Kannattajien Kerho (FBSK Ry) johtokunnassa. Intohimoisena cocktailien tekijänä halusin kuitenkin laajentaa osaamistani oluen parissa. Vuonna 2012 Pilsner Urquell International Master Bartender-kisan voiton myötä tähän avautui mahdollisuus. Ja niin Turku vaihtui Helsinkiin ja uusi maailma maahantuojan leivissä alkoi. Key Account Managerin homma vei mennessään ja tahtotila oman osaamisen kehittämisestä jatkui. Vuonna 2014 viinipuolen osaaminen vahvistui Haaga Heliassa kansainvälisen WSET Advanced-tutkinnon muodossa. Samalla harjoittelu viinien tuotepäällikkönä alkoi, koska viinimaailma vei sydämen mennessään. Kokemusta karttui sekä Alko- että HoReCa- puolella. Tapahtumien tuottaminen sekä myynnin työvälineiden kehittäminen oli lähellä sydäntä joten myös niiden parissa sain onnekkaasti työskennellä. Ja samalla polulla ollaan. Nyt Norexin myynninkehityspäällikkönä pyrin hyödyntämään aiempaa kokonaisvaltaista osaamistani ja tuomaan tällä tavoin lisäarvoa yritykselle myynnin monipuoliseen kehitykseen. Vastapainoa viinin ja ruoan maistelulle haen jalkapallon pelaamisesta, matkustelusta sekä sukeltelusta. Melkeinpä yhtä pirskahteleva luonne kuin itselläni löytyy pieneltä 5-vuotiaalta kääpiöpinseriltäni, Maikilta, joka mielellään kulkee mukanani ihmisiä tapaamassa.”

 

thomas.hamberg@norex.fi / 050-472 5594

salla.sormunen@norex.fi / 050-563 5955

Aloita kirjoitus ja paina Enteriä hakeaksesi