Sivulla Ajankohtaista

Norex Spiritsin Matsu -mainos vakuutti Kuukauden aikkarimainos -kisan tuomarit toukokuussa.

Norex Spiritsin valtavirrasta poikkeava Matsu -viinimainos ylsi kunniamainintaan toukokuun Aikkarimainos kisassa. Norex Spirits ja sen mainoksen suunnitellut Panic Marketing palkittiin kisassa ensimmäistä kertaa.

Tuomareina toukokuussa olivat asiakkuusjohtaja Barbara Sorsa Hasan & partnersista, tuottaja Mirka Rikman ToinenPHD:stä ja markkinointijohtaja Sari Mikkonen-Mannila HJK:sta.

Häpeilemätön, nuorekas, rohkea, voimakas… Sellainen on palkitun mainoksen Matsu El Picaro eli ”Kloppi.” Se kuuluu sarjaan viinejä, jossa etiketin viininviljelijän ikä kuvaa viinin luonnetta, kypsytystä, kehittyneisyyttä ja myös viinin köynnösten ikää. Sarjan muut viinit ovat El Recio – ”Äijä” ja El Viejo – ”Ukko.” Matsu El Picaro tulee Toron viinialueelta Duero-joen laaksosta Luoteis-Espanjasta.

Matsu -viinit löytyvät Alkon valikoimista, ja viinit tuottaa espanjalainen Vintae.

2278

Aloita kirjoitus ja paina Enteriä hakeaksesi